«Ο Μορμόλης» από την ομάδα εφήβων του τμήματος Θεάτρου Δήμου Πετρούπολης
Η ομάδα εφήβων του τμήματος Θεάτρου του Δήμου Πετρούπολης παρουσιάζει αύριο (24/6, 20:30) στο Πνευματικό Κέντρο (Μπουμπουλίνας 59 & Αθ. Διάκου) το έργο του Ράινερ Χάχφελντ, «Ο Μορμόλης».
Ο «Μορμόλης» βάζει σε δοκιμασία τις ιερές συμμαχίες του κόσμου των μεγάλων, τις αποκαλύπτει και τις ξεγυμνώνει. Βασικό χαρακτηριστικό τουείναι η ικανότητά του να ξεφεύγει την αστυνόμευση ανάλογα με τις περιστάσεις.
Κάποια από τα ζητήματα που θίγονται στον Μορμόλη είναι η ποιότητα των παιδικών εκπομπών ,η χρήση της τηλεόρασης, η έλλειψη χώρων παιχνιδιού και πρασίνου στις πόλεις, η άσκηση βίας ως τρόπος διαπαιδαγώγησης, η εξουσία ως μέθοδος εκφοβισμού και υποταγής, η έλλειψη επικοινωνίας στην οικογένεια και τα δικαιώματα των παιδιών.
Διδασκαλία-σκηνοθεσία: Ηλέκτρα Γεννατά
Παίζουν: Ιάσονας Βαμβακούσης, Ιάσωνας Καλιώρας, Κωνσταντίνα Κρεμμύδα, Ελισάβετ Κωστή, Παναγιώτης Μανιάτης, Ευτυχία Ντούλια, Μαρία Πέγκα, Ίριδα Πιστικού, Γιώργος Σφακιανάκης, Μελίνα Τουργέλη

