Με μια σημαντική αθλητική διάκριση ολοκλήρωσε τη συμμετοχή της η ομάδα μπάσκετ του 3ου Γυμνασίου Αγίων Αναργύρων, κατακτώντας την 3η θέση στο 4ο Μαθητικό Τουρνουά Ομαδικών Αθλημάτων 2025-2026, που διοργάνωσαν ο Δήμος Αγίων Αναργύρων–Καματερού και η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων.
Η σχολική ομάδα ξεχώρισε όχι μόνο για την αγωνιστική της παρουσία, αλλά και για το ήθος, τη συνεργασία και την πειθαρχία που επέδειξαν οι μαθητές καθ’ όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης. Με γνώμονα τις αξίες του αθλητισμού, οι μαθητές συγκρότησαν την ομάδα τους μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες και αξιοκρατικά κριτήρια, ενώ εργάστηκαν συστηματικά καθ’ όλη τη σχολική χρονιά με συνέπεια, ομαδικότητα και σεβασμό στους κανόνες του παιχνιδιού.
Η διάκριση αυτή αποτελεί επιβράβευση της συλλογικής προσπάθειας μαθητών και εκπαιδευτικών, αναδεικνύοντας τον παιδαγωγικό ρόλο του σχολικού αθλητισμού στην καλλιέργεια αξιών όπως η συνεργασία, η ευγενής άμιλλα και η επιμονή.
Η σχολική κοινότητα εξέφρασε την ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνειά της για τους μαθητές, ευχόμενη υγεία και συνεχή ενασχόληση με τον αθλητισμό, ενώ ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνθηκαν στην κ. Κερασώ Οικονόμου για τη φωτογραφική κάλυψη της διοργάνωσης.
Η Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, κ. Αικατερίνη Ψάλτη, συνεχάρη θερμά τους μαθητές για την προσπάθεια και τη διάκρισή τους, τονίζοντας τη σημασία της συνέπειας και του ομαδικού πνεύματος στον σχολικό αθλητισμό.
