κηγ

Με επιτυχία η τελετή αποφοίτησης του ΕΔΑΠ Αγ. Αναργύρων–Καματερού

Σε κλίμα χαράς, συγκίνησης και έντονης συμμετοχής πραγματοποιήθηκε η τελετή αποφοίτησης του Ελεύθερου Δημοτικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΔΑΠ) Αγίων Αναργύρων–Καματερού, σηματοδοτώντας την ολοκλήρωση του πέμπτου κύκλου σπουδών του θεσμού.

Η εκδήλωση έλαβε χώρα στον κατάμεστο χώρο του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αγίων Αναργύρων, όπου απόφοιτοι, εκπαιδευτές και πολίτες της περιοχής μοιράστηκαν στιγμές συγκίνησης αλλά και ικανοποίησης για την πορεία του προγράμματος, το οποίο έχει αγκαλιαστεί θερμά από την τοπική κοινωνία.

Όπως τονίστηκε, το ΕΔΑΠ αποτελεί μια πρωτοβουλία που στοχεύει στη διά βίου μάθηση και στη διεύρυνση της εκπαιδευτικής πρόσβασης για όλους τους δημότες, προσφέροντας γνώσεις, εμπειρίες και ευκαιρίες προσωπικής ανάπτυξης μέσα από οργανωμένους κύκλους μαθημάτων.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, αναδείχθηκε η σημασία της συνεχούς μάθησης ως βασικού πυλώνα για την κοινωνική ευημερία, τη σταθερότητα και τη συνοχή της τοπικής κοινωνίας, με έμφαση στη διαμόρφωση μιας πιο ενεργής και ενημερωμένης πολιτειότητας.

Η δημοτική αρχή εξέφρασε την πρόθεσή της να ενισχύσει και να επεκτείνει περαιτέρω τον θεσμό του ΕΔΑΠ, με στόχο τη συνέχιση και διεύρυνση των εκπαιδευτικών δράσεων προς όφελος των πολιτών.